What the fuck...!



Usch nu har jag en sån där depp period igen, faan att all ska bli så jobbigt när det närmar sig fördelsedagar å jul osv. Hatar det verkligen, det kryper i kroppen på mig å jag vill bara skrika rätt ut å försvinna, komma tillbaka nör den är över... Mår ärligt talat skit just nu :/ Allt blir 7ggr värre än vad det egentlgen borde vara, koncentrationen suger å humöret tryter :( Är ut jibugt för mig och säkert för alla runt mig oxå men jag gör mitt bästa för att hålla den uppe men jag kommer nog att mislyckas emellan åt men jag är inte mer än människa jag heller tyvärr..!

Det bästa man kan göra är att inte säga ng inte komma med nedlåtande kommentarer för då exploderar jag nog.. Det finns en i klassen som är jävligt bra på såna kommentarer!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Usch Emma vi får deppa i hop du & jag känns det som just nu och försöka hålla oss uppe. Nej nedlåtande kommentarer är absolut det sista man behöver! Jag finns här & lyssnar iallafall det vet du.

Ja helt sjukt att nya glasögat bara gick sönder sådär! Optikern visste inte ens vad det berodde på. Så nu får jag gå med snea minst en vecka till =(

2009-09-08 @ 10:34:01
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0