Tisdag *suck*

Den här veckn känns verkligen totalt värdelös... Har ingen skola vilekt kommer leda till att jag vänder på dygnet, not good.. Sen blir nästa vecka ett helvete för att jag måste vända tillbaka dygnet och för att det är lektiner hela veckan dom kan ju inte göra det så att man har ngn lektion varje vecka, nej då de ska vara veckor utan en enda lektion och veckor med bara lektioner :/ Snacka om dålig planering!


Har kameraoperationstid i Uppsala nästa vecka sen blir det operation tre veckor efter viket innebär minst två månaders sjukskrivning :( Jag vill verkligen inte, kommer aldrig kunna ta igen allt det jag missar då :/ Så jag ringde doktorn där i går morse, han skulle ringa upp mellan 9-11 och inte fan ringde de upp på mobil heller de idioterna så de va ju bara å ringa skolan å tala om att jag kom senare för att doktorn skulle ringa.. När han väl ringer fattar man inte vad han säger med alla termer hit och dit men tillslut kom vi iaf fram till att jag skulle vänta med den till nästa höst!




Skulle ju åkte till Cattis idag men de får bli med en senare buss då mitt busskort låg kvar i andra bilen som var i Borlänge just då men nu va dem i Mora så jag kan åka med fem bussen upp :) Skönt å komma bort :)


Var ute och tog en springtur i morse, sköönt å röra lite på sig.. Det blev väl inte så lång tur med tanke på att ag skulle med två bussen men det blev ju inte så. Nu kollar jag på Beverly Hills 90210 och väntar på klocka så man kommer iväg ngn gång!


See ya


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

ja verkligen sugig vecka för dej detta =( Hoppas att du har det skoj där i Idre nu iallafall. Tror oxå det smartaste är att ta operationen sen så du kan ta studenten nu innan.

2009-09-23 @ 09:53:12
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0