Söndag, jävla söndag

Ja fy fan säger jag bara :/ Imrgn är det en ny vekca vilket borde ses positivt men de görs de långt ifrån...! Tack gode gud för att Catis finns där annars hade de gått rakt neråt.. Orkar fan inte ngt alls
 :( De är jobbigt nu och det kanske inte är så kul att läsa men det är min blogg så jag bestämmer innehåll, passar det inte eller om du anser att jag är löjlig så läsa då inte den längre. HATAR när anonyma kommenterar med nedlåtande kommentarer!


Igår va jag ner till bästa Maria men bästa Cilla, de blev frossning av chips, godis, dipp, pizza och läsk hur jävla gott som helst..! EN helt underbar kväll men det finns ett men, jag käner att jag saknar ngt som jag inte vet vad det är. Blir totalt nere och får ett tryck över bröstet allt oftare än vad jag brukar, annars brukar jag aldrig bry mig om det en nu stannar det och försviner inte..! Det kommer att förstöra hela min plan, inget kommer gå som jag vill och då skiter sig allt, återigen :'(


Tur att man har denna damen nu iaf att gömma sig hos 


Tur att det finns ngt man kan göra när allt bara går emot en hela tiden, kan inget bara gå bra en vecka eller två och hålla sig så..?!

Nej nu e de dags att sätt fart med dagens måsten....!  

Dagens första  måste va ju att äta sen blev det stallet och en tur på domus sen Maria :) Nu ligger jag totalt död i sängen framför One Tree Hill, helt underbar serie ;) Ska nog kanske skriva lite i slammen oxå men jag får se om jag orkar göra det ;P Måste ju anstränga mig lite då åde vet jag inte om jag orkar ;)

Nej nu är dte nog huvudet på kudden som gäller eller ngt..!

God natt <3


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Har du fått anonyma elaka kommentarer ? =(

Ja ibland önskar man allt allt skulle sluta gå emot en för en gångsskull..TRor alla motgångar tär på en tillslut. Din blogg är bra så det så! Du är modig som vågar öppna dej så i den , vågar inte jag i min

2009-09-20 @ 13:34:51
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0