Jag HATAR måndagar

JA måndagar är verkligen det absolut värsta som finns.. Allt bara jävlas hela tiden...
Va ner till skolan idag bara för att få reda på att jag inte har en enda jävla lektion på hela veckan :/ Så jävla onödigt, kan dom inte tänka på att alla inte läser alla kurser när dom gör schemat?! Men men då kan jag ju sitta med jägarskolan hela veckan :) alltid bra med extra tid..!


Stumpans sår ser faktiskt bra ut nu om man jämför med hur det sett ut :/ usch... Hppas at hon inte fixar ett till nu utan att vi kan sätta igång henne riktigt...!

Nu ligger jag och glor på Beverly Hills 90210 :D as bra serie :P Ska se om de blir ett godnatt samtal snart å sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0