Så va de måndag återigen


Ja fy fan.. Jag verkligen hatar den dagen, det finns inget värre än just måndagar..! Hela veckan i övrigt gpr bra men inte måndagar, dom tar fan aldrig slut de spelar ingen roll vad man gör..!


Dagen vet jag inte hur den ser ut men deblir nog bara massa plugg med jägarskolan sen när jag kmr hem från skolan. Usch jag måste verkligen tvinga mamma å förhöra mig på det vi gjort hittills så jag kanske kan skriva provet ngn gång....! Men de är då verkligen inte lätt :/ Massa jobb hela tiden :(


Annars ser det bra ut, det finns iaf ett slut nu till skillnad från förr!

Och Frida, du som skrev kommentaren att "Thomas är en jävligt bra lärare" du får tycka det du men de gör då inte jag, inte för att det va han jag syftade på men tro det du.


I vinter blir det massa jobb oxå,kul å få göra ngt annat oxå så det inte bara blir skolan, hoppas att det blir måttligt med söndagar bara, dom är inge roliga att jobba..!


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

kan förhöra dej på jägarfrågor om du vill annars, I am borred :P

Håller med dej om att måndagar är en hemsk dag=(

2009-10-19 @ 10:22:57
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0