Så jävla irriterande

Ska ni kommentera skriv då vart fan man ska svara!!

Sitter och väntar på klockan men den går jävligt seg :/

Idag ringer dom från Uppsala :S Hoppas de blivit bra bilder så jag slipper göra om skiten, de är så förbannat tråkigt!

Gjorde ju kameraoperation i torsdags och nu har jag fått anti-inflammatoriskt och mer smärtstillande :/ De är inge roligt å äta smärtstillande för man får fan inte göra ngt när man har ätit dom.. De är så tråkigt!

Va ju på kalas i lördags till Maria som fyllde 30 år den 4 oktober :) De va roligt :) I veckan väntar en langos kväll innan Cilla åker till Sthlm en månad :(  

Nej nu ska jag gå..!


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

du ska svara i min blogg såklart :P

Ja när ska vi ta denna langoskväll? jag e värsta sugen iaf!

Ja jag hoppas oxå du slipper göra om kameraoperationen , tycker så synd om dej när du ska få lov ha så ont =(

2009-10-12 @ 13:46:44
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0