Onsdag

USCH Å FY VAD JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD :/

Inte mår jag bra heller, ont i hela kroppen plus en jävla värk i öronen! Tur Cattis är assistent ;D

Igår va de mysigt men frågan är om det är värt de :/ Känns inte som om det är riktigt rätt eller så är jag bara nojig. Har en tendes å leta fel i alla, vilket leder till att det brukar stämma väldigt bra. Kan ju uppfattas som bitchig och tro att jag är bättre än alla andra men så är det inte. Jag vill bara inte ha något med vissa människor att göra för jag inte behöver dom. Har dom vänner jag behöver och är inte intressad av nya speciellt inte av de som är yngre.  

I helgen blir det nog någon ridtur om jag är piggare annars blir det att ligga hemma och blir frisk!   

Det ser inte ut som om att jag får ngn ridtur i helgen, jag har bara blivit sämre :( Inte bra men men... Det finns inte så mycket jag kan göra åt det :(

Nej nu ska jag se om jag kan sova lite till en film lr ngt annat kul :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Neeej börjar du bli förkyld?! :(

2009-10-14 @ 11:59:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maria Sjöden

Ja du har ju oss gamlingar :P

var jäkligt goda mackor du dök upp med nu har du väll gett mej ett nytt beroende fruktar

2009-10-14 @ 13:16:56
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0