Usch vad segt de går :/

Det känns som om jag har suttit i skolan i evigheter och det tar aldrig slut :/ men men jag började ju 12.15 idag iaf så man ska väl inte klaga för mkt :)

Jojo hargjort illasig, typsikt, närhon harkommitigång hlet, hoppas att det inte är ngt allvarligt fel på henne och att de går utan massa mediciner å skit...!

Annars är de lugnt å skönt för mig nu.. Driver mest omkring , för det mesta med Maria ;P,  men i september bär det nog av ner tillSandviken å hälsa på Tezzy lite ;P

Hahaha, de är tur att folk har andra än sig själva att prata om men egentligen vet dom mkt väl att det är dom själva som är i behov att göra ngt åt sina liv..!  

Nej nu borde jag väl fortsätta att göra ngt vettigt :(


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Ja inte verkar folk ha mkt till liv inte ss Nog för vi mest driver omkring men ändå X)

2009-09-01 @ 07:52:04
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0