Ny vecka ;)

Då va det en ny vecka då, med andra ord en jävla lång vecka till näst helg :/

Men men på lördag blr de iaf 30 års kalas :D Moster har fyllt å ska nu ha kalas :o

Har inte riktigt orkat gå upp ur sängen än men nu måste jag snart, nje jag väntar tills farmor har dammsugat klart utan för min dörr :@ Hade jag inte redan varit vaken hade jag blivit hur irriterad som helst på henne nu!

På fredag blir jag hästvakt igen :D Då blir det iaf ngn ordning igen..!


Jag har en plan :) Nu ska jag bara genomföra den :/ Är det ngn som läser som har gjort högskoleprovet?! Behöver lite info om det :) Sen blir det 3,5 år på högskolan, herregud vad har jag gett mig in på nu då :O

Projektarbetet är oxå på börjat :) De hör ihop med vad jag ska göra med mitt liv, kanske lite dåligt men men de blev iaf godkänt som projekt ;P Nu måste jag fortsätta lite till......!

Maria, planen kommer när jag vet lite mera ;P

Har gått med Carola idag :) Skulle egentligen ha sprungit men min super snälle läkare förbjöd mig att göra det på 4v, vem gråter inte jag :D Men gå kunde jag iaf göra, thank god, annars hade det väl skitit sig med träningen :S

Nej nu ska jag krypa ner mellan lakanen och sova en stund innan väckarklockan ringer, igen!!!!

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Är nyfiken på din plan =) har inte gjort det provet men kanske brorsan min har?

2009-08-24 @ 17:18:56
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0